Annesine karşı saygısı olmayan insanlar, gelmiş "kadına şiddet hayır" diyor. milyonlarca mesaj da atılsa katirliyon tweet de atılsa cözüm olmayacak.
Erkekler hiçbir zaman adabından ayrılmamalı, evin reisi olduğunu unutmamalıdır, kadınlar da hürmettir.. baskalarının özentisi olmamalıdır.
Bizim dudağımız kurur sen kuruyacak olsan.
Gözlerimizi öyle yaş dolu ediyorsun, etme.
Aşıklarla başa çıkacak gücün yoksa eğer;
Aşka öyleyse ne diye hayret ediyorsun, etme.
Harama bulaşan gözüm, güzelliğinin hırsızı.
Ey hırsızlığa da değen hırsızlık ediyorsun, etme