kapandi

kapandi
@franzisco
"Biz bu dünya ya mutlu olalım diye gelmedik."
“En sevdiğim insanın bile değiştiğini gördüm ben, artık kimseye ne güvenim, ne de inancım kaldı.”
1000Kitap
Reklam
Bazen bırakmak lazım. Çünkü uğraşınca olmadı. Gördük.
İlişkiler
Annesine karşı saygısı olmayan insanlar, gelmiş "kadına şiddet hayır" diyor. milyonlarca mesaj da atılsa katirliyon tweet de atılsa cözüm olmayacak. Erkekler hiçbir zaman adabından ayrılmamalı, evin reisi olduğunu unutmamalıdır, kadınlar da hürmettir.. baskalarının özentisi olmamalıdır.
1000Kitap
ahh bu kelimeler...!
Bizim dudağımız kurur sen kuruyacak olsan. Gözlerimizi öyle yaş dolu ediyorsun, etme. Aşıklarla başa çıkacak gücün yoksa eğer; Aşka öyleyse ne diye hayret ediyorsun, etme. Harama bulaşan gözüm, güzelliğinin hırsızı. Ey hırsızlığa da değen hırsızlık ediyorsun, etme
1000Kitap