Murathan Mungan'ın okuduğum ilk kitabı Cenk Hikayeleri oldu.
Kişisel olarak -istisnalar hariç- öykü kitaplarından pek keyif aldığımı söyleyemem. Fakat Cenk Hikayeleri keyif alarak okuduğum bir kitap oldu.
Kitapta toplamda 6 öykü var. Özellikle ilk öykü olan Şahmeran'ın Ayakları'na bayıldım. Ve bir solukta okudum bitirdim diyebilirim. Hikayeden ziyade bir masal tadı aldım.
Adı üstünde bütün öykülerde cenk vardı. İnsanın insanla, kendiyle, kibriyle, dostuyla, hırsıyla, sakadatiyle, toplumum dayattığı geleneklerle ve bir çok alanda verdiği savaş anlatılıyor kitapta.
Mungan'la tanıştığıma memnunum kalemini çok sevdim.
"insanın içindeki hayvan uyuyor."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sürekli bir yabancı gibi yaşamanın ne demek olduğunu bilemezsiniz siz; sürekli yabancılığını hissederek yaşamak ne kadar yıpratıcı bir duyguymuş meğer... Hiçbir 'yakınlığın' kapatamayacağı bir uzaklıkta yaşamak bu...