… Aralarında aşk var mıydı kestiremiyordum, ama zaten ömründe bir kez bile aşk yaşamamış, yaşandığına da tanıklık etmemiş biri olarak aşk konusunda hüküm verebilecek kişi olmadığımı da biliyordum.
İnsanları tam olarak kalmasını istediğimiz gibi yeniden yaratamayız. hayal kırıklığına uğramayı, eleştirilmeyi,
yeniliklere açık olmayı ya da daha az mükemmel olmayı kabullenmeliyiz. aksi hâlde sadece başlangıçlarda yaşıyoruz.
<< La Belle Epoque>>