Feyza

"Geri geleceğim ama önce biraz gitmem lazım."
Sayfa 45
Reklam
Hayatımız sıkıcıydı ama kalplerimiz biri tarafından paramparça edilmemişti. Ve bu iyi bir şeydi.
Sayfa 38
"..Gençlik diyelim.Gençken insan olmayacak şeylerin olabileceğine inanıyor."
Sayfa 36
Biz acele ettiğimizde sadece zamanın değil ruhumuzun da gerisinde kalıyoruz. Bir yere vaktinden önce vardığımızda aslında kendimizin bir kısmını yolda bırakıyoruz. < podcast/kalp ve zihin serüveni>
… Nasıldı iki kişi olmak? Sen birini çok seviyorken onun da seni o kadar sevmesi neye benziyordu?
Sayfa 18
Reklam