Tanrım, ben varoluşun diğer tarafındaydım; kendi hiçliğimde sonsuz huzurun tadını çıkarıyordum, hayat denen garip gösteriye katılmak için bulunduğum yerden zorla sürüldüm.
ben bu kitabı ilk başladığım zamanlar okumuştum bitirdiğim 2.kitap ve beni biraz sıktı pekte anlayamadım yeni başladığım için heralde bidaha okuyucam sonra incelememi düzelticem