Tanrım, ben varoluşun diğer tarafındaydım; kendi hiçliğimde sonsuz huzurun tadını çıkarıyordum, hayat denen garip gösteriye katılmak için bulunduğum yerden zorla sürüldüm.
bence bu kitabı en iyi türkiyede yaşayanlar anlar bence konusuna bakmayın okuyun direkt türkiyeye aşırı benziyor gerçektende çok güzel bir kitap benim sevdiğim kitaplardan biri.
bu kitabı ablam önermişti okudum karısı onca kötü olaya rağmen onun eşyalarını parçalamış olmasına rağmen onun için mücadele ediyor bunu çoğu insan yapamaz ilk başta gıcık oluyordum kocasına ama sonradan sevdim bunları neden yaptığını anlayınca çok şaşırmıştım gerçekten güzel bir kitap bence herkes okumalı.