Freyja

Freyja
@freyjax
Her şey geçiyor, Hiçbir şey geçmese de.
Dünyada şimdi onunla yan yana bulunmamamız kadar mantıksız ve lüzumsuz ne vardır acaba?
Sayfa 76·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İkimiz de aynı şehirdeyiz ve birbirimize varmamız için yarım saatten daha az bir zaman yeter. Buna rağmen o orada, ben buradayım. Neden?"
Sayfa 76·Kitabı okudu
1000Kitap
Aşkımı dile getirdim diye beni küçümseme. Aranan sevgi iyidir ama daha iyisi beklenmeden verilen sevgidir.
1000Kitap
Hey gidi dünya. Yoksullar nasıl da mecbur gururlarına. Bir avcının eline düşeceksen eğer, kurtlara yem olmaktansa, aslanın pençesi daha iyi...
1000Kitap
Yeminlerde cömertiz ama sevgide cimri..
1000Kitap