Nereden geldigimizi hemen unutup nereye gittigimizi merak bile etmeden, gunübirlik yasayarak cogu kez birbirinin aynisi olan seyi yaptik; bir dünyadan gelip digerine gittik. Yemekten, birbirimizle mücadele etmekten, sürüye gücümüzù kantlamaya çalismaktan daha baska yasama nedenleri olduğunu ögrenmek için kaç yasamdan geçmek zorunda kaldik, bir fikrin var mi Jonathan? Binler ce Jon, on binlerce! Ardindan, mükemmellik diye bir seyin varligin fark edene kadar yizlerce yasam daha...
Yasama amacimizin mülemmeli bulma ve onu açiga Sikarma oldugunu anlamak için diger yüzlercesi daha yasandi. Simdi de ayn kural geçerli, tabii ki diger dünyayı bir öncesinde ögrendiklerimizle kurariz. Fakat hiçbir sey ögrenilmemisse, sonraki yasam oncesinin aynisi olacaktir; ayni sınırlar ve kazanmak için yüklenilen aynı sikintilar.."