FERHAT T.

FERHAT T.
Vasiyetimdir: Dalgınlığınıza gelmek istiyorum Ve kaybolmak o dalgınlıkta. instagram.com/pitoresk.ci
Yazdığım yazılarda insanlara hakaret ettim ve bunu yapmak inanın, güzel bir şiir yazmak kadar doyurucu.
Reklam
Yalnızlık, o olmadan hiçbir şey yapamayacağımız şeydir.
Kitap yazan birinin çevresindeki öteki insanlarla arasına her zaman bir mesafe koyması gerekir. Yalnızlıktır bu.
Yazımla baş başa kalmış yalnız biri olduğumu, her şeyden çok uzak olduğumu anladım.

FERHAT T.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·188 syf.·
12 günde okudu
·
2024 10. kitabı
·
Fyodor Dostoyevski
7.5/10 · 30,5bin okunma
Reklam