bugün en iyi öğretmenin, öğrencisinden bir şeyler öğrenen öğretmen olduğunu anladım. belki de babam konusunda haklıydı. onu kaybetmeseydim hayatım ne kadar farklı olurdu? öldü diye ondan nefret ettiğim için mi bu kadar sert indiriyorum darbeyi? bu kadar gürültülü vurmamın sebebi dinleyenlerimin olmasını istememden mi?
sonunda hiçbir şey söylememiş olması beni kaygılandırıyor. gözleri açıktı ama görmüyor gibiydi. zor nefes alıyordu.
yine de en çok çiy damlası, en sessiz gecede düşer, biliyorum.