Rabia

Tanrı’yı bilmeseydim tapardım Türklüğüme.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ümidimiz bu: Ölürsek de biz, yaşar mutlaka.
Kavgaları birikiyor insanın.
Sevmek ne uzun kelime doktor. Sevmek ne kederli bir lokma. İnsan kalbi dayanmaz ki buna.
Ümit Yaşar Oğuzcan
Sen bu ayrılıklar için mi yaratıldın söyle Bu zehir zemberek kederler için mi Bak bütün orkestralar sustu Bütün ışıkları söndü dünyanın Korkma Haydi uzat ellerini Geçmiş yılları yeniden yaşayalım bir bir Bak dinle Bir seslenen var uzaklardan Bak dinle Kader kapıyı çalıyor Gelme diyorsun Gelme diyorsun Bu gel demektir.