Fteke

Fteke
@ftekef
𐱅𐰇𐰼𐰜
İçimde hep berbat bir duygu taşıdım. Cehennem'e gideceğimi hep bildim. Ama şimdi görüyorum ki, affedilmeyecek kadar kötü bir günahkâr yoktur.
Reklam
Bütün kara ve çirkin şeylerin, kar gibi, bembeyaz bir karnı olduğunu öğrenmek şaşırtıcıdır. Meleklerin görünmeyen, gizli yerlerinin cüzamlı olduğunu keşfetmekse üzücüdür.
Zor...
Şu senin gösterdiğin merhamet, pek az kişiye nasip olur.
Dünyasal mal mülkün gelip geçiciliği, bunun da manevi kazanımları ne kadar değerli kıldığı üzerine anlık bir tefekküre dalmıştı.
Arınan ve selamete eren bir ruh iki misli tehlikededir, çünkü dünyadaki her şey ona fesatlık etmek için işbirliği yapar.