Fteke

Fteke
@ftekef
𐱅𐰇𐰼𐰜
Aç kalmamalı,öldürülmemeli…
"Çocuklar aç kalmamalı," diye bağrıştılar. "Bu bizim boynumuzun borcu!"
Reklam
Çocuğunu iyi yetiştirmek her babanın görevidir.
Yaklaşan ölümün sırtında öyle bir cüppe vardır ki, herkes görür görmez tanır.
Nasıl ya?
"Böylece öğrendik ki, bir kadına güvenmek dünyanın en büyük aptallığı." dedi.
Mutluluk zenginlikten daha önemlidir.
Reklam