Fteke

Fteke
@ftekef
𐱅𐰇𐰼𐰜
Dünyada tek başıma mı kaldım?
Reklam
Yaşayacağı dünya henüz yaratılmamış ilk insan gibi çöküp kalmışsın şurada; ya da, dünya yitip gittikten sonra ortada kalan son insan gibi.
Ben bildiğin kadınlara benzemem; eğer gerçekten istesem, seni öyle bir çarparım ki feleğin şaşar.
Herkesin bu kadar acımasız, gaddar olduğu bir dünyada artık yaşamak istemediğini söyleyecekmiş.
Temiz bir vicdandan daha rahat bir yastık var mıdır?