Fteke

Fteke
@ftekef
𐱅𐰇𐰼𐰜
İnsanoğlunun gözü hiç doymaz,ne kadar çok versen o kadar çok ister.
Reklam
Ölçüyü bilemeyenlerdenim…
Bir şeyi çok fazla istemek iyi değildi, isteğin fazlası, şansı kaçırabilirdi, insan bir şeyi tam ölçüsünde istemeli.

Fteke

, bir kitap okudu
Puan vermedi·192 syf.·
5 günde okudu
·
2026 14. kitabı
John Steinbeck
7.9/10 · 3.022 okunma
Yas ise insanın insanla olan son dayanışması…
Ölüm kişisel bir meseledir, keder, çaresizlik, isyan duyguları ya da kupkuru bir felsefe üretir. Öte yandan, cenaze törenleri toplumsal olaylardır.