Fteke

Fteke
@ftekef
𐱅𐰇𐰼𐰜
"Ne öğrettim ona? Dünyada tanımadığı bir deli daha olduğunu."
Reklam
Yaşamanın amacı alışkanlıktı, rahatlıktı. Çoğunluk çabadan, yenilikten korkuyordu. Ne kolaydı onlara uymak!
Yoksa dünyada olmayanı mı arıyordu?
Bir ben miyim düşünen?Bir ben miyim yalnız?
"Bugünkü benim son aldanışım olmayacak. İnsanlara güveniyorum."