Fteke

Fteke
@ftekef
𐱅𐰇𐰼𐰜
Kadınların neden evlendiklerini anlıyorum:Yalnız kalabilmek için.
Reklam
Herkes onun gibi değil miydi? En az umutlanmaları gerektiği zamanlar en çok umarlardı.
Kendime?
Birden içini bir yere, bir şeye geç kaldığı duygusu kapladı.
Doğru, hep başkayız. Ayak bastığımız her yer dünyanın merkezi oluyor. Her şey bizim çevremizde dönüyor...
Ne yamansınız dökme kalıplarınızla; bir şeyi onlara uydurmadan rahat edemezsiniz.
Reklam