Bir kişinin adı en son ne zaman telaffuz edilirse o gün ölmüş oluyor insan.
Yani fizik olarak bu dünyayı terk etmek çok da önemli bir şey değil. Nasıl olsa günün birinde hepimiz terk edeceğimiz için ve milyarların tek tek terk ettiği gibi...
Ama adınız anılmadığı gün gerçek anlamda bu dünyayı terk etmiş oluyorsunuz.
- Barış Manço
💜Özlemle🙏🙏naif gönül💜