“Beyniniz neredeyse bedeniniz de oradadır. Ruhunuzun dünyaya çiçeklerle dolu bir vadiden bakmasını tercih edin. Hırs ve kötülüklerle dolu bir uçurumun kenarından değil. ”
Hikayesi çok çarpıcı olmasa da anlatımı akıcı, yetişkin ve özelliklede çocuk psikolojisini çok iyi bir şekilde okuyucuya geçiren güzel bir eser. Özellikle kitapta geçen “ Yetişkinler biz çocukların uyuduğunu sanıyorlar ve onların ne dediğini duyacak ve ne yaptıklarını görecek kadar zeki olduğumuzu unutuyorlar. “ kısmı çocuklarda gözardı ettiğimiz önemli bir konuyu hatırlatıyor. Çocuk deyip geçmemek lazım sözü bu kitapta can buluyor.