Bilmem ömrüm boyunca kaç kez okumuşumdur bu tatlı hikayeyi. İnsan çocukluğunda farklı, gençliğinde farklı, biraz olgunlaştığında daha farkı ve liste böyle uzar gider.. Tabi yaşarken düşünce yapımız da değişir, bu kitabı her okuduğumda unuttuğum bazı değerleri hatırlar kendime terapi uygulamış olurum. Yetişkin olmak hiç de keyifli bir şey olmasa gerek. Bu yüzden çocukları çok severim ve onlarla çok ilgiliyimdir. Çocukları geçiştirmek yerine gerçekten dinlemeyi denerim çünkü onlardan çok şey öğrenebildiğimiz gibi bize çocukluğumuzu geri verirler.
Her yaştan insanın defalarca okuyacağı ve kıymeti bilinen kitaba geç kalmışım demeyip, anında okuyuveriniz lütfen.
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Gece Kitaplığı · 2017280,3bin okunma