Asağılıyorsun,bizzat kendini aşağılıyorsun ruhum! Kendini onurlandiracagin zaman gelip geçiyor.Çünkü herkesin tek bir yaşamı vardır ve seninki hemen hemen tamamlandı; kendine saygı duyan biri değil,diğer insanların ruhlarında kendi mutluluğunu arayan birisin.
Sayfa 15 - iş Bankası kültür yayınları·Kitabı okudu