Hayatımda hiç mektup almamış olmama rağmen mektuplaşmanın benim için hep özel bir yeri olmuştur. Bu kitapta çok samimi diliyle sanki yakın bir arkadaşımla mektuplasiyormuş gibi hissettim. Bitmesini hiç istemediğim çok güzel bir kitap oldu benim için. Okuyun ve okutun :)