Koca bir çınar gibiyim, az da olsa yaşım
Kopmaz köklerim var hayatın yüreğinde
Şimdi ağlayıp sızlanan körpe dalların
Onlar toydur biraz, başları gökyüzünde.
Yaşamak, bizim en büyük özgürlüğümüz artık
Acıların, gözyaşlarının da bilincine vararak
Bağırıp çağırmadan, boyun büküp ağlamadan
Yaşamak ... enginlerde salınıp, yücelerde coşarak.
Tozutup gidiyor yüreğimi
Anılar, bekleyişler, tasalar
Hayatımda acıdan ve kavgadan başka
Beni anlatacak ne var?
Yakası açılmadık düşlerim
Artık çok geride kaldı
Ama bir deniz kızını geceleri
Arıyorum bazı bazı
Çocuktum, o mahzunluğum
Yazılmamış şiirlerde gizli
Ben neredeyim, düşlerim nerde
Bir gün anlatırım belki ...