Funda bora

Funda bora
@funda_bora
~~~Mesajları Okumuyorum... ~~~Sadece Kitapları... Funda Bora
Çözemediğim düğümleri kesmeye başladığımdan beri mutluyum... 🍁
Edebiyat
Reklam
Artık yaşamak istemiyorum yaa cidden dedikten üç dakika sonra ellerime dezenfektan sürmem peki ? 🤦🏻‍♀️
Edebiyat
" Biri beni gece uykumdan kaldırsa ve kitaplarının herhangi birinden bir satırı okumaya başlasa, on üç yıl geçtiği halde bugün bile, rüyadaymış gibi, o satırın devamını ezbere söyleyebilirim... "
Sayfa 115 - yabancı·Kitabı okudu
Edebiyat
Birazda gönlüm konuşsun...
Ben seni hep dolu dolu yaşadım hep dolu dolu sevdim...alnından akan terden avuç içine kadar her bir zerreni sevdim... ve o avuç içinin her çizgisinin izini ben ezberledim...kalbini evim bildim... Ben kendimi en çok sende o denli güvende hissettim...Bi derdin olduğu an, daha senin göz yaşın düşmeden yüzüne...Benim olurdu iki gözüm iki çeşme...Ben senden gelen bir derdi, bin dermana değişmem ki... Göremem ki kimseyi... Kimseyi sevememki... 🍁Funda Bora🍁
Edebiyat
Ölümü ne güzel tasvirlemiş Cahit Sıtkı ; " Bir kere misafire çıkmış adın... İstesen de gideceksin istemesen de..."
Edebiyat