" Sana yük olmaktansa,her şeyi kendime saklamayı ve kadınlarının arasında senin daima aşkla, minnetle andığın biri olmayı tercih ettim... Ama şüphesiz sen beni hiç aklına getirmedin, beni unuttun... "
kitap iki iki bölüme ayrılmış bir kitap sanırım
Bir kadının yaşamından yirmi dört saat olan beni pek içine alamadı...Konusu beni etkilemedi açıkçası,ama buna nazaran ikinci bölüme ait olan iki saat sürede okudum ve bitirdim...Hatta eşim nefes alıyormusun sen dedi bi ara... :) Bitirmeden bırakamadım yiyip içmeden okudum beni çok etkiledi duygusal bir kitap...
" Elinin dokunduğu kapı tokmağını öpmüş, içeri girerken yere fırlattığın bir sigara izmaritini çalmıştım ve bu izmarit, ona dudakların değdiğinden benim için kutsaldı... "