📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne de olsa, insandı ve doğası gereği arsızdı. Doğmak için her şeyi yapardı. Gerekirse karnından çıktığı annesinin leşini doğumhanede bırakır, hatta dünyada ikizine yapışık bile gelir, ama yine de doğardı...
Ben senin yollarını gözlerken sen nerelerdesin?
Sesim sesini özlerken sen nerelerdesin?
Kollarımı açıp seni bekliyorum ben, sen gelirmisin.?
Zamansız açan bir gül gibi soldu yüreğim.
Geliyorum desem yollarıma güller serermisin.? F.Ceylan 🌹💫❄
Bütün pencerelerde bekleyen benim
ve o çalmayan bütün telefonlarda aylardır konuşan da.
Kabul
Bir kez yolda karşılaşalım onunla da avunacağim.
Adımı sesince duymaktan vazgeçtim
sesini duysam susacağım.
Yel esiyor ama değirmen dönmüyor.
Kuraklık bu,
adın ekmeğe dönüşmüyor..
Turgut Uyar