"Armağanını alacağım, ey muhteşem Bilbo!" dedi Kral ciddiyetle. "Ve seni elf-dosfu ve kutsanmış ilan ediyorum. Gölgen asla küçülmesin (yoksa hırsızlık fazla kolay olur)! Elveda!"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Biraz ışığa ne dersiniz?" dedi Bilbo özür dilercesine.
"Biz karanlıktan hoşlanırız," dedi cücelerin hepsi. "Karanlık işlere karanlık gerekir! Şafağa daha uzun saatler var."
Şarkıda diyor ya, "Ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi." Vallahi o an öyleydi. Ölüm oldu, beni öldürdü ama yaşıyordum. Bitkisel hayat gibi; nefes alan ama atamayan bir kalp gibiydim. Can çekişiyordum resmen...
Bu kısa kitapta seride anlatılmayan bazı kısa hikayeler içeriyor ve bazı güzen ayrıntıların olması seriyi beğenen kişileri mutlu edebilir. Bu kitapla da Percy Jackson serisini seneler sonra tamamlamış oldum.