Kaybetmek hayatın bir parçasıdır. Kimileri aşklarını kaybeder, bazıları ilişkilerinde uyumu kaybeder, bazı insanlar umutlarını kaybediyor diğerleri sabrını, diğerleri ruhlarını kaybederken bazıları kararlılığını kaybediyor ve bazılarının kaybedecek hiçbir şeyleri yok. Kaybı deneyimlemek hayatın bir parçası ama iyi şeyler de geliyor. Beklenmeyenleri bekleyin ve kucaklayın. Her seferinde bir macera ve bu maceraların seni ileri götürebileceğini kim bilebilir. Kalben güvendiğin kişilerin de sana kalben güvenliklerini anlarsın. Bu güven bazen bozulur ancak her zaman geri gelebilir. Evet, bazen yol virajlı olabilir, yol boyunca kayboladabilirsin. Ancak doğru kişilerin yardımıyla her zaman hedefini bulabilirsin. Yaş aldıkça yaşamın biz her zaman umduğumuz tüm hediyeleri vermediğini farkediyoruz. Bunu sana şahsen anlatmayı isterdim Merinette. Ama bunu okuyorsan hafızamı çoktan kaybettim demektir. Ama korkmamalısın, üzülmemelisin. Sana bu mektubun başında söylediğim gibi zararı yaşamak hayatın bir parçası. Ama onu tanımlanıyor. Çünkü asıl önemli olan kazanıp kaybetmen değil. Bu yetenekle kendimizdeki değişiklikleri kabul ediyoruz. Yaşam her zaman bize umduğumuz hediyeler vermese bile gerçek armağan hayatın ta kendisidir. //– Usta Fuu
Edebiyat