Sahrada yasama becerileri için çıktığım bu yolda birçok eskimez dostu zİyaret etmek nasip oldu çok şükür. Zor sartlarun kazandirsigi birçok yeni dost da oldu elhamdülillah. Bu hayattaki en önemli şey kaliteli ve iyi insan biriktirmektir derim. Ve kontak kapatirken çalan parça:
"Zaman zaman ağlarmış yar,
Oda güçsüz hali yaman,
Soramazmış beni kimseye,
Gurur denenden ondada çok var."
Radyo 7 Gönül telleri ile oynamaya yeminli
Vesselam...