Son yıllarda siyaset konuşmaktan kaçar oldum hatta artık hazetmiyorum bile diyebilirim. Geçen yıl bu zamanları önce Doğu Anadoluya kadar güneyden girmiş iç Anadoludan dönmüştüm hemen ardından da balkanlara gitmiş 9 ülke 22 şehir görmüştüm. Şimdi uşak üzerinden Eskişehire geçiyorum. On yıl önce de geçmiştim bu yoldan. Dilimden sadece su dökülüyor, "Rabbim bu yolları yapanlardan, vesile olanlardan, planını çizen muhendistenz alın terini döken işçiden, emeği geçen herkesten razı olsun."