Bi köy. Köy de herkes kayboluyor sebepsizce. Peki nereye gidiyor bu köylüler? Niçin nereye gittikleri hakkında kimsenin bir fikri yok ve giden niçin dönmüyor geri? Bunları düşünürken bile belki birileri kayboluyor köyde. Ve en önemli soru; “Kaaar, neden yağar kaaaaaarr?” Bu soruyu neden sadece köyün delisi soruyor? Çünkü bir tek o çözüyor gizemi. Aslında insanlarda sadece o köyde kaybolmuyorlar birden. Bizim yaşadığımız mahallede de kayboluyor, yakın çevremizde de. Nereye gittiklerini de bilmiyoruz, neden geri dönmediklerini de... Bir varlar, bir yoklar. Tıpkı kar gibi. Kaaar neden yağaaaar kaaarr? Kar gelir, yağar ve bir yer kaplar. Ama sonra eriyip gider, kaybolur. Tıpkı insanlar gibidir. İnsan da doğar, bir yer kaplar sonra ölür ve kaybolur. Ölünce nereye gittiğini de bilmeyiz, neden geri dönmediğinide... Sadece ölürler bizim için, yani kaybolurlar... İnsaaaan, neden ölür inssaaaann?