Beni en çok üzen şey ne biliyor musunuz? Benim ne kadar zor zaman geçirdiğimi bilen, bu zor zamanlarda hissettiklerimi ona açtığım insanların çok amiyane tabirle ökzü gibi davranıp, sanki benim hayata karşı tahammülüm varmış gibi bir de onlara tahammül etmemi beklemeleri ....
Yani defolup git hayatımdan.