Bugün gerçekten yani somut olarak çocukluğuma gittim. Böyle 5'li yaşlarının geçtiği mahalleye geldim. Eski evimizin önünden geçtim. İnsan geçmişine gidince bi aitlik hisseder sanırdım. Ben bugün o eve ait olmadığımı anladım. Eski anlarla dolu hatıraları anımsadım ve bundan rahatsızlık duydum. Çok kötü hissettim kendimi. Böyle sarsılmış..... demek ki ben geçmişime ait değilim onu anladım.