Pelin Batu gibiyim ve katatonik depresyonum; doldum, boşaldım, peymane miyim?
Bir, iki, üç… solipsizm semptomları: stupor, mutizm, postür alma, negativizm, manierizm, ekolali, ekopraksi, balmumu esnekliği, amaçsız ajitasyon, komutlara uymama, beslenmeyi reddetme.
Sadece bu sıralar mı, neylerse güzel eyliyor?
Elbet göklerden gelen güzel bir karar var.
Dante gibi ortasındayız ömrün;
kime göre Dante, neye göre orta?
Çift şekerli canan!
Anlayacağın, ne gelebiliyorum ne gidebiliyorum bu medcezirde; denizlere de saygı duymuyorum.
“Sen kim ayırabilir safımızı?” diyorsun ve başka bir şairden ekliyorsun: “pek bağla aşkın zincirini.”
Felsefeden bir kavram: kümülatif birikemiyorum.
Ego, süperego, G'İD'in!