G.

Kelimelerin canı olduğuna inandım hep.
“İnsan bağ kurmak için yazar,” derdi bir hocam. Kendisiyle, diğer insanlarla, doğayla, Tanrı'yla, geçmişle, gelecekle hatta ölümden sonrasıyla bağ kurmak için.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan tahammül edemediği gerçeği yok sayar.
Nereye gideceğimi pekala biliyorum. Hep bildim. Zaten bu yüzden mutsuzum.
Hafıza şeytanın ta kendisidir. Hatırlayarak ölüyü diriltebileceği gibi, unutarak diriyi öldürebilir insan. Ağılı bir kudret bu, korkunç bir beceri.
İnsan, gelecek günlerini kurtarmak dururken, geçenlerin beyhude olmadığını kendine ispata soyunuyor.