Şimdiye kadar okuduğum Murakami kitaplarından aldığım tadı yine alabildim. Asıl konuya girene kadar ortaları geçmem gerektiği için biraz kitap elimde süründüğü halde umudumu yitirmedim ve yine tatmin edici bir sonla karşılaştım. Asla hayal kırıklığına uğratmadı.