Şimdiye kadar okuduğum Murakami kitaplarından aldığım tadı yine alabildim. Asıl konuya girene kadar ortaları geçmem gerektiği için biraz kitap elimde süründüğü halde umudumu yitirmedim ve yine tatmin edici bir sonla karşılaştım. Asla hayal kırıklığına uğratmadı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okuduğum ilk Murakami kitabı (sanırım çoğu kişinin öyle) ve biter bitmez bir yenisine başladım. Yazarın basit ve akıcı bir anlatımı var. İçerdiği psikolojik unsurları yakalayabildiğiniz zaman-ki yakalayamamanız çok zor-zevkli bir okuma deneyimi sunuyor. Kitapta kendimle bağdaştırdığım karakterler buldum ve bu beni tamamen kurgunun içine çekti. Baştan sona depresif unsurlar içeriyor ve çok kasvetli bir havası var. Ama bu durum kitabı daha çok sevmeme neden oldu. Sürükleyici, hüzünlü ve akıcı bir kitap. Bitmesin diye çabaladım ancak her seferinde bir sayfa daha oku diye fısıldıyor sanki.