Gamze Deniz

Gamze Deniz
@gamzedeniz
"Neden edebiyat? Yeryüzüne dayanabilmek için."
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
Yüksek Lisans
17 Haziran
30 okur puanı
Temmuz 2016 tarihinde katıldı
Sen hiç gövdeni yitirdin mi? Arayıp bulamadığın oldu mu hiç?
Sayfa 253 - Everest Yayınları
Edebiyat
Reklam
Bugün içine keder bulaşmayan şey kaldı mı peki?
Sayfa 232 - Everest Yayınları
Edebiyat
Hiçbir şey yokmuş, hiçbir şey olmuyormuş gibi yapmaya alışmak istemiyorum!...
Sayfa 32 - Everest Yayınları
Edebiyat
Ülkedeki yıllanmış kan ve çürümüş et kokusu gittikçe baskınlaşıyordu. Mutlu olmak bir yana, mutluluklardan sözetmek bile güçleşmişti. Aşk yoktu. Tümden unutulmuştu. Ölümlere henüz kanıksanmamıştı, ama eli kulağında. Kapılar iyice örtülü. İnsanların yürekleri daha da kötü kitlenmiş.
Sayfa 188 - Everest Yayınları
Edebiyat
Suçlu yok. Çünkü her şey çok karanlık.
Sayfa 153 - Everest Yayınları
Edebiyat
Reklam