Evliliğe giden süreçte en temek kurallardan biri de gördüğün her anlamsız durum karşısında her şey son derece normalmiş gibi davranmaktı. Başlıcak slogan, “aman tatsızlık çıkmasın”dı. Bazı hayatlar evlilik sonrasında da bu temelde yaşanmaya devam ediyordu. Tatsızlık çıkmasın diye tatsız tuzsuz yaşayıp gidiyordu insanlar.
Bir insanı seviyorsan onun neyi merak ettiğini merak edersin. Onun izlediklerini izlemek istersin, okuduğu satırları okumak istersin, onu üzen ya da güldüren ne varsa bilmek istersin, onunla her şeyi paylaşmak istersin. Hayatı paylaşmak istersin. O istemese bile.