Gamze

İnsanın bir karış toprağı oldumu,o toprak artık o insandır.O insanın bir parçasıdır.O insana benzer.Eğer o arazinin üzerinde yürüyorsa,o araziyi işliyorsa,o acı çekerken üzülüyor,yağmur yağdıkça seviniyorsa o mülk o adamın kendisi olur.Adam da...ona sahip olduğu için büyür.Başarılı olmasa bile,toprağıyla büyük olur.Böyledir bu.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Reklam
Zaten artık kimsede inanç minanç kalmadı.Daha beteri bende de kalmadı.Tabi ara sıra yine dürtüyor içimden bir şeyler.Hemen bir ayin attırıveriyorum yada şölen falan verildiğinde,şükran duasını ben yapıyorum ama yürekten değil.Millet benden bekliyor,biliyorum da,ondan yapıyorum.
İnsan çok düşündümü,elbet kafasına bir alay düşünce dolar.
Erkekler yıkılmadıkça,gelebilecek hiçbir kötülüğün dayanılmaz olmayacağını kadınlar da çocuklarda biliyordu.
Sayfa 8·Kitabı okudu
Anasız çocuk yaşarmı?Kim görmüş yaşadığını çocugun?Elin adamı analıyı yaşatmıyor.
Sayfa 27·Kitabı okuyor