gamzeli

gamzeli
@gamzesen
Lâ tahzen! (Üzülme!) Rahman: (c.c), “Ben kırık kalplerdeyim” buyurmadı mı? O halde ne diye üzülürsün ey can? Gündüz gibi ışıyıp durmak istiyorsan; Gece gibi kapkaranlık nefsini yak !..
Endüstri Mühendisi
Lisans
ANKARA
22 Eylül
83 okur puanı
Nisan 2017 tarihinde katıldı
Bilmez ki aşıklığın şiarıdır beklemek, aşık bu aleme biraz da beklemek için gelir. Aşkın sonu ecel başı ezeldir. Ve beklenen güzelse eğer beklemek de güzeldir.
Sayfa 85·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölümü anlıyordum artık. Ölüm nedir, biliyordum. Ölüm yalnızlık demektir. Yalnız kalmak demektir. Sessiz kalmak. Kimsesiz kalmak
Sayfa 78·Kitabı okudu
Gündüzleri güneşi görüp çıkıyordu insanlar meydana geceleri yok oluyorlardı ve ertesi sabah başka insanlarla açıyordu gözlerini dünya. Ne şaşılacak şey ki bu tek gece kaldıkları hanı kendilerinin sanıyorlardı. Bu dünya mı insanlarındı yoksa insanlar mı bu dünyanın?
Sayfa 70·Kitabı okudu
Tesadüf, gafillerin sırra verdiği isimdir. Sırrı bilmeyen ona tesadüf der ancak. Hakikati bilen hakikati görür. Tesadüf, cahillerin ve gönlü körlerin avuntusu...
Sayfa 66·Kitabı okudu
İşte o zaman anladım ki musikinin de hüznün de lisanı aynı. İnandığımız iman ettiğimiz başka olsa bile aynı şeye ağlayıp aynı şeyle mesrur oluyorsunuz.
Sayfa 49·Kitabı okudu