gamzeli

gamzeli
@gamzesen
Lâ tahzen! (Üzülme!) Rahman: (c.c), “Ben kırık kalplerdeyim” buyurmadı mı? O halde ne diye üzülürsün ey can? Gündüz gibi ışıyıp durmak istiyorsan; Gece gibi kapkaranlık nefsini yak !..
Endüstri Mühendisi
Lisans
ANKARA
22 Eylül
83 okur puanı
Nisan 2017 tarihinde katıldı
“Evsizler varken kimsenin iki eve sahip olmasına gerek yok”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim de bir ruhum bulunduğunu öğrettin. Sabahattin Ali
Edebiyat