Gardenya

Gardenya
@garbenya
"Hayatın bir felaketten sonra daima bir saadet verdiğini, o güzel darbımeselin söylediği gibi, ayın on beşi karanlıksa, on beşinin mutlaka aydınlık olacağını bilmiyor değildim."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Gökyüzüne bakarken güldüğünü gören arkadaşların çok şaşıracaklar. Sen de onlara : ‘Ah evet, yıldızlar beni hep güldürür.’ Diyeceksin.”
“Geceleri gökyüzüne baktığında, yıldızlardan birinde ben yaşadığım ve orada güldüğüm için sana sanki bütün yıldızlar gülüyormuş gibi gelecek. Yalnızca senin gülmeyi bilen yıldızların olacak.”
“Yıldızlar, şu anda göremediğimiz bir çiçek içlerinden birinde yaşadığı için güzel.”
“Bu dünyada kendini iyiliğe ve güzelliğe veren tek bir kişi de kalsa; evler, memleketler ve insanlar yine bahtiyar olurlar.”