Hayatımda ilk defa
Bi insana affedemeyecek kadar kırıldığımı hissediyorum çok garipmiş siz bununla nasıl başa çıkabiliyorsunuz.
Bir garipmiş gönlüm, vuslata kavuşmadan; Bir şiirdir aklım, ağlatır resimlerin. Hüseyin Tuna
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
garipmiş
İsmim neden insanlara garipmis gibi geliyo oysaki çok bilindik ve modern bir ismim var
Vefa kazanının dibi delinmiş
Vefa kazanının dibi delinmiş, Nankörler yükünü almış da gitmiş. Hürmet ve muhabbet artık garipmiş, Gönül sofraları neler yitirmiş. Dostluğun bağında güller sararmış, Yalanın gölgesi, dağı morarmış. İyilik yapanlar nankör ararmış, Samimiyet sanki sis olup uçmuş. Gözlerdeki ışık sönmüş bir kere, Emanet edilmez oldu kimseye. Vicdanlar küsmüş de inmiş derine, Sadakat mülkünü seller götürmüş. Gayrı ne tat kalmış ne de bir lezzet, Riyaya bürünmüş her türlü izzet. Gidende kabahat, kalanda zahmet, İnsanlık yükünün kervanı göçmüş. nefes-kelam.blogspot.com/2026/03/gonul-s...
Define kitabının devamı
Bazı yerlerde olaydan çok paragraf var. Hikaye zaman zaman çok boş zaman zaman da fazla hızlı ilerliyor. Dedektiflik kitaplarında hissettirilen dedektif/yazar bizden daha zeki hissiyatı yoktu maalesef. Çoğu zaman okuduğum anda aklıma gelen şey karakterin asla aklına gelmiyor yaşanınca da çok garipmiş gibi karşılıyor. Çok kolay düşünülebilecek şeyleri düşününce deha olduğunu hissediyor. Yine de o dönemlerde geçen türk bir dedektiflik romanı okumak iyiydi. Define isimli kitap her ne kadar ortalama bir macera kitabı gibi gelse de sürükleyici ve çerezlik olması sebebiyle okumuştum. Bu kitabıysa aldıktan sonra arkasını okuyunca definenin ikinci kitabı olduğunu anladım. Kan Damlası