Gemimizde ilgilenmemizin asıl gayesi biziz. Batan gemide sağ kalmamız mümkün değildir gemiyi biz delelim veya korsanlar delsin sonucu aynıdır gemimize sahip çıkmaya mecburuz imanımız gereği olarak da mecburuz aklımızı kullanıyor olmamızın sonucu olarak da mecburuz
Gemimize nasıl sahip çıkacağımızın muayyen bir şekli de yoktur Gemi nereden su alıyorsa acil desteğimiz orada olacaktır Ailede su alıyorsa oradayız okulda su alıyorsa orada medyada su alıyorsa medyadayız. Camilerimiz su aldıysa camilerdeyiz
Mümin olarak yaşadıkça gemimiz de yol aldıkça görevdeyiz"
Son sayfasından
Fitneler artarak devam etmektedir
Bidatler çoğalmış ve kökleşmeye başlamıştır
Müslümanlar bir Güven bunalımı yaşamaktadır
Dini heyecan sönmeye yüz tutmuştur
Kalabalık camilerde heyecanlı musalliler yoktur
Zahiri büyümenin yanında batini gelişme zayıf kalmıştır
Başta Kur'an ve Sünnet olmak üzere Şeriat ilimleri ilgilenilmez olmuştur
En önemli göstergelerden biri olarak Arapça Arapların dili haline gelmiştir halbuki O din dilidir
Şehvetler tapınılır düzeye gelmiştir
Ümmet diğer milletlerin gerisinde kalmıştır
Yeni nesil yetiştirmede sıkıntı aşılamaz seviyeye gelmiştir
Maddi gelişmeler manevi ilerlemenin önünde set olmuştur
İslam diğer muharref din mensupları tarafından kuşatma altına alınmıştır
Bizde alimler öğretip evine gönderen öğretmen değildirler o yaşadıkça ve ondan dini öğrenenler yaşadıkça ilişki sürecek alimin üstünlüğü ve sorumluluğu kalkmayacaktır bizim eğitim anlayışımız sürekli ve kapsamlıdır