📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aşk hesap yapan gönüllerde bulunmaz. Zaten hesap kitap yapan gönüle de gönül denilmez. Aşk O'nda başlayıp yine O'na dönmektir. Birdir, gerçektir, asıl olandır. O'ndan gayrısı ihtirastır ve her ihtirasın sonu kaybetmektir. Hallac-ı Mansur " ben kendimden yetim, O'nda varım ve yine O'ndandım..." derken "Ene-l Hak!" demenin gerçek manasını zaten bizlere anlatıyor. Ancak kulakları duymayan insana neyi anlata bilirsin? Gözleri görmeyen bir insana neyi nasıl gösterirsin?
Kapalı kapılar ardında ve sadece seans odalarında görüp konuşulabilecek ağır gerçekleri, vatansever bir duyguyla ve çokça risk alarak dile getirmek, toplumsal bir şifanın altın anahtarı neden olmasın? Esas sorunumuz bile bu değil mi? Bu çıkış ve niyetten hepimizin alması gereken ilhamlar olmalıdır.