yolcularla karşılayıcılar sarılıyor, öpüşüyor. bizde el içinde sarılışmak, öpüşmek ayıp sayıldığından birbirimize bakıştık ama, işte öyle bakıştık ki öpüşme kaç para eder yanında
üç-dört kez tirenin gecikmesini ilan edince, benim gibi yolcusunu karşılamaya gelmişlerden biri, demiryolu idaresine silme sıvama sövüp saydıktan sonra, "ulan, hiçbir tirenimiz hiçbigün hiçbiyere saatinde gelip gitmez de bu tarifeleri ne bok yemeye yaparlar?" diye bağırınca, ordan yaşlıca, gözlüklü bir bey, "efendim, tarifeleri tirenlerin ne kadar geç kaldığını anlamak için yapıyorlar. tarife olmasa, tirenin kaç saat geciktiğini nerden bileceğiz?" dedi