Ve şimdi aramıza mesafeler girecek Aymina Hane yanyana iken de uzaktın ya Oysa ben hep içimde taşıyorum Seni Aymina Ve her gece her gün seninle Konuşuyordum Aymina Sen hiç dahil olmadın konuşmalarımıza Sana niye Aymina dediğimi anlatım Aymina 'nın Ayın en güzel hâli olduğu Ve sen karanlık gecede aydınlatan Ay olduğunu söyluyordum sana Hafifçe gülümsedim yanağında Gamzen beliriverdi Aymina Nasıl da yakışıyordu yüzüne Ah Aymina bilsen Sana neler neler anlatım Ve sen hiç birini duymadın Bir de açemice şiirler yazıp okuyorum Alaycı bir gülümse oluyordu yüzünde Ah Aymina bir umut olarak kal içimde Ş T
Kıştan özür dilerim bu arada aaaaa gece bu kadar sıcak olmasın barii
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
burası, Hz. Fatıma'nın "hüznüm gündüze dökülse gece olurdu." dediği fâni dünyadır.
Aya mı gülümsedin? Bu ne güzel gece.. Attila İlhan
Alıntı
"Deniz ile gece, iki sonsuzluk gibidir; ikisi de insanı kendi derinliğinde kaybolmaya davet eder." Victor Hugo
Benim anlayışım budur.
“Erkek adam; olgun davranır, gereksiz trip atmaz, ilgiyi talep etmek yerine karakteriyle saygı kazanır. Hayatını sadece karşı cins üzerine kurmaz; kendini geliştirmeye, okumaya, tarihini ve kültürünü öğrenmeye önem verir. Köklerine, ailesine ve vatanına bağlıdır. Sorumluluk sahibidir, ilkelerinden kolay kolay ödün vermez. Gösterişten ve gereksiz gece hayatından uzak durmayı tercih eder. Kalabalıklar yerine güvenebileceği az ama sağlam dostlarla yürür; gerektiğinde yalnız kalabilmeyi de bilir.”
1000Kitap