Haydi bana soru sor
Zaqa.net/Nur06 Birazcık da soru cevap yapalım merak ettiğiniz soruları sorabilirsiniz hepinizi bekliyorum sorun gelsin bakalım...
Soru-Cevap
“Doğru insan gelsin, beni iyileştirsin, beni kurtarsın” fantazisi almış başını gidiyor. Hayatında sorumluluk almamış, kendini akıntıya bırakmak dışında pek bir şey yapmamış, kurban rolünü benimsemiş kişilerin, kurtarıcı rolünü üstlenecek birini beklemesinden başka bir şey değil bu. O kişi sizi kurtaramaz. Ama siz, bu zihniyetle onu mahvedebilirsiniz. Tanrı kurtarıcınızı sizden korusun.
Duygu ve Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yazıklar olsun kaç yaşına gelirse gelsin bir tatil için aynı ucuz oyunlar... Yerşn dibine batsın. Kaç yaşına geldik hala düşürdüğü duruma Yazıklar olsun. Utanmaz.
Ay birisi saçların çok güzel hoş kokuyor dedi saçlarım lütfen o koku tek benim burnuma gelsin dışarı yansıtma 😁🤗🐣
Dijital Bataklıkta Boğulan Ruhlar
Buranın yazı dilindeki içi kof ve cüce bırakılmış eksiklikten midir, yoksa psikolojisi topyekün laçka olmuş bir güruhun yalandan, kurgudan ve riyadan ibaret hayatları profil diye kusup arkalarında bıraktıkları o şizofrenik gerçek hayat kırıntılarını öngörmekten midir bilmem; bu sosyal platformlar insana zerre kadar, en ufak bir emniyet ve güven hissi vermiyor. Şurada kafayı nereye çevirsek, beş kuruşluk itimat edip selamı ziyan edecek tek bir haysiyet sahibi yok, kelimenin tam manasıyla hiç kimse! Hepsi, kendi elleriyle ördükleri yalan dünyasının pis suyunda can havliyle çırpınan akvaryum balıkları gibiler; sahte dünyalarından çıkıp gerçek hayatın iklimine geçmeye ne yüzleri var ne de nefesleri, zira o temiz havayı soludukları an ciğerleri patlar, anında boğulurlar, daha kötüsü karşılarındaki temiz sineleri de kendi bataklıklarına istemli yada istemsiz çekerler. Bundan sonra kendime değil sizlere tenkid yazıyorum. Dilimin sert ve sivri tarafıyla tanışmak isteyenleri beklerim. Bundan sonra engel var, daha sivri dil var, fazla düşünüp aman üzülmesin diye düşünmek yerine diğergamlıktan yoksun sizin gibi biri var. Çarpılmak isteyen beri gelsin, kim kimin bataklığında boğacak görelim.
1000Kitap
Canı sıkılan varsa DM gelsin konuşalm. Aramızda kalacak