22 yaşımda tanışıyorum bu kitapla. Hikayesine az çok hakim bir şekilde başladım. Çocukluk yıllarımda tanışmış olsaydım, kitabı anlayabilmek için bu yaşımda tekrar okurdum. Çocukluk yıllarında farklı, büyüdüğün zaman tamamen farklı bir fikir içerdiğine yemin edebilirim ama çocukluk yıllarımda okumadığım için kanıtlayamam. Sanırım çocukken Küçük Prens rolüne bürünürken ve onu daha iyi anlarken şimdi yazarın ve Küçük Prens'in rolünü paylaşıp ortak bir ana fikre sahip oluyorsunuz. Bence kaç yaşınızda olursanız olun kesinlikle açıp okumanız gereken bir kitap. Sizi her yaşta etkileyebileceğine inanıyorum. Özellikle karantina günlerinde kendinize katacağınız güzel şeylerden birisi Küçük Prens eseri olabilir. Ayrıca kitabı bitirmek için sadece 2 saatinizi -orta hızda bir okuyucuysanız- ayırmanız yeterli.
''yalnız evcilleştirdiğin şeyleri tanıyabilirsin,'' dedi tilki, ''insanların tanımaya ayıracak zamanları yok artık. aldıklarını hazır alıyorlar dükkanlardan. ama dost satan dükkanlar olmadığı için dostsuz kalıyorlar.''